Menu
RSS

Η 26χρονη σχεδιάστρια μόδας που κατακτά τον κόσμο από την Θεσσαλονίκη (ΕΙΚΟΝΕΣ)

Ξεκίνησε από την Θεσσαλονίκη μόνη της, με κεφάλαιο 200 ευρώ, αφού πρώτα είχε «φάει» την… κρυάδα της Αθήνας και τώρα απασχολεί δεκάδες εργαζόμενους κάνοντας τζίρους χιλιάδων ευρώ. Οι δημιουργίες της έχουν φανατικούς πελάτες –ανάμεσα τους και πάρα πολλούς επώνυμους- και αφού κατέκτησε Ελλάδα κι Ευρώπη, εξαπλώνεται στην Αμερική. Κι όλα αυτά πριν κλείσει τα 26 της χρόνια.

 

Ρεπορτάζ: Δήμητρα Τσάτσου - Φωτογραφίες: Αργυρώ Μπαρή

Η Πέλλα-Χριστίνα Παπαχρήστου, εμπνευστής, δημιουργός και «ψυχή» της εταιρείας ρούχων κι αξεσουάρ PCP, θα μπορούσε να είναι σύμβολο του ελληνικού ονείρου της εποχής της κρίσης. Μια τρανή απόδειξη ότι εάν έχεις διάθεση, όνειρα, σωστούς συνεργάτες, και …καθαρό μυαλό θα πετύχεις .

6pcp thessaloniki seleo thema

Κι όλα αυτά ξεκινώντας το εγχείρημα της το 2012, τον πιο δύσκολο κατά πολλούς χρόνο της οικονομικής κρίσης , και μεγαλώνοντας το μέσα στα επόμενα 5 όταν, παρόμοιες επιχειρήσεις στην Ελλάδα με παγκόσμια αναγνώριση, κατέβαζαν η μία μετά την άλλη ρολά.

9pcp thessaloniki seleo thema

Νέα, με ιδέες, όνειρα και πνεύμα ανήσυχο που συνεχώς πειραματίζεται και ψάχνει το επόμενο σχέδιο.

Η 26χρονη Θεσσαλονικιά, δημιουργός των κολάν και των μαγιό που έχουν κάνει θραύση τόσο στα social media, στις σελίδες των περιοδικών, όσο και στους δρόμους και στις παραλίες, έχει καταφέρει να κατακτήσει την παγκόσμια αγορά.

1pcp thessaloniki seleo thema

Σάσα Σταμάτη, Ντορέτα Παπαδημητρίου, Μαίρη Συνατσάκη, Ελένη Φουρέιρα και Κωνσταντίνα Σπυροπούλου είναι μερικές μόνο από τις διάσημες Ελληνίδες που... «ορκίζονται» στα κολάν της PCP.

Όλα ξεκίνησαν όταν τελείωσε τις σπουδές της και εργάστηκε ως ενδυματολόγος στην Αθήνα. Η ταλαντούχα Θεσσαλονικιά σχεδίασε δύο leggings για τις χορεύτριες τηλεοπτικού σποτ για εταιρεία σταθερής τηλεφωνίας.

Μετά από έξι μήνες η Πέλλα, γύρισε στη Θεσσαλονίκη, έκανε μια φωτογράφιση για ένα online περιοδικό με πρώτα τα κομμάτια της συλλογής της και εκεί ήρθε η συμφωνία με το πρώτο γνωστό κατάστημα στη Θεσσαλονίκη.

2pcp thessaloniki seleo thema

«Με 200 ευρώ ξεκίνησα την επιχείρηση. Στην αρχή τα σχεδίαζα και έραβα μόνη μου. Η PCP ξεκίνησε το 2012. Πλέον, είμαστε μια μεγάλη ομάδα από άτομα σε όλους τους τομείς, , στο marketing, στο promotion, στην εξυπηρέτηση και στην παραγωγή», αναφέρει στο seleo.

H Πέλλα-Χριστίνα Παπαχρήστου κατάγεται από οικογένεια βιοτεχνών που δραστηριοποιούνται στην ένδυση. Χαρακτηριστικό είναι - ότι τα δύο πρώτα χρόνια της νεοσύστατης τότε PCP- το πρωί δούλευε στην επιχείρηση του πατέρα της και το βράδυ σχεδίαζε και έραβε τα δικά της ρούχα.

7pcp thessaloniki seleo thema

Η μεγαλύτερη επιτυχία της PCP είναι αδιαμφισβήτητα ότι έχει καταφέρει να κάνει τις δημιουργίες της σήμα κατατεθέν, με τα social media να κατακλύζονται από φωτογραφίες με γυναίκες που τις φοράνε, πάντα μαζί με το hashtag #pcpinia. 

Ποια είναι η «πηγή» της έμπνευσης σου;

«Εμπνέομαι από τα πάντα ανθρώπους, στιγμές, μέρη, από κάτι που θα διαβάζω κ.α. Μάλιστα, ένα από τα κολάν την περσινής συλλογής φέρει το όνομα μιας φίλης μου, Μπόνι. Το φετινό σύμβολό μας είναι η τίγρης».

Όλα «made in Greece».

Η φιλοσοφία της εταιρείας pcp, βασίζεται έκτος από την ποιότητα, την προσιτή τιμή, άλλα και τα υλικά να είναι φιλικά προς το περιβάλλον, όλα να αρχίζουν και να τελειώνουν στην Ελλάδα.

«Όταν βλέπεις ότι η χώρα σου δυσκολεύεται, να περνάει κρίση και να φεύγουν νέα παιδιά για ένα καλύτερο μέλλον, σκέφτεσαι γιατί να μην δημιουργήσεις κάτι εδώ; Να δώσεις δουλειά σε οικογένειες που ζουν εδώ και βιώνουν την οικονομική κρίση. Τα υφάσματα έρχονται από εξωτερικό, αλλά η παραγωγή γίνεται αυστηρά στην Ελλάδα».

Ξεκίνησε από τη Θεσσαλονίκη και εξαπλώνεται σε όλο τον κόσμο.

«Ανοίξαμε γραφεία στον Καναδά.Σκοπός μας είναι εξαπλωθούμε και να προβάλουμε τα ελληνικά ρούχα. Κάνουμε εξαγωγές στην Γερμανία, Αυστρία, Γαλλία, Τουρκία, Κύπρο, Χαβάη, Ντουμπάι και σε άλλες χώρες» αναφέρει η Πέλλα.

Οι απομιμήσεις.

«Το κομμάτι με την αντιγραφή μιας μάρκας πάντα υπάρχει. Σε βοηθάει όμως να γίνεσαι καλύτερος και να πηγαίνεις ένα βήμα πιο μπροστά, βγάζοντας ακόμα πιο ωραία και εντυπωσιακά κομμάτια».

Ποιες γυναίκες επηρεάζουν την βιομηχανία της μόδας;

«Πίσω από μια στάρ κρύβεται, κρύβεται μια ολόκληρη ομάδα. Αυτή τη στιγμή η Rihanna είναι νούμερο ένα. Κάθε χρόνο δεν βλέπεις μόνο ένα στυλ, αλλά πάρα πολλά. Οι άνθρωποι της μόδας παίρνουν επιρροές από όλους, δεν θα «κολλήσουμε» μόνο σε ένα άτομο. Πρέπει να είσαι ένα βήμα μπροστά».

Οι Ελληνίδες πως τα πάνε με την μόδα, θα πειραματιστούν με το στυλ τους;

«Ένα 10% πειραματίζεται με το στυλ του. Προτιμούν της safe επιλογές. Δεν τολμάνε εύκολα κάτι πιο extreme».

Ακόμα πιο φιλικά στο περιβάλλον. 

Από τον φετινό χειμώνα ολόκληρη η εταιρεία  γίνεται ακόμα πιο φιλική προς το περιβάλλον, για την ακρίβεια γίνεται  100% φιλική προς το περιβάλλον. Από το σακουλάκι, τα καρτελάκια μέχρι και τα ρούχα και αξεσουάρ. Τα υφάσματα είναι από ανακυκλώσιμες και ελεγμένες πρώτες ύλες. Για παράδειγμα τα καρτελάκια της PCP, γίνονται από ανακυκλώσιμα καπάκια, μετά από ειδική επεξεργασία.

11pcp thessaloniki seleo thema

επιστροφή στην κορυφή
  • 1
  • 2
  • 3
Prev Next