Menu
RSS

seleo-viber 256

Συστάσεις σε καταναλωτές από ΕΥΑΘ

  • Γράφτηκε από τον 

Σε πλήρη ανάπτυξη βρίσκονται όλες αυτές τις ημέρες του παρατεταμένου ψύχους τα συνεργεία της ΕΥΑΘ και των εργολαβιών της, προκειμένου να αποκαταστήσουν βλάβες σε σωληνώσεις του εξωτερικού κεντρικού δικτύου και να αντικαταστήσουν σπασμένα υδρόμετρα.

 

Η βλάβη στη δεξαμενή - αντλιοστάσιο του Ωραιοκάστρου έχει αποκατασταθεί από χτες το απόγευμα, ο αριθμός των κλήσεων που δέχεται το call center της εταιρείας έχει μειωθεί σημαντικά, ενώ οι ελάχιστες βλάβες που δε σχετίζονται με την παγωνιά αντιμετωπίζονται άμεσα.

Σε όσες περιπτώσεις δεν έχει αποκατασταθεί η υδροδότηση, το πρόβλημα κατά πάσα πιθανότητα σχετίζεται με τον παγετό. Οι καταναλωτές συνιστάται να ακολουθούν τις πρακτικές οδηγίες που έχουν δοθεί, με πολλή όμως προσοχή ώστε να μην προκαλέσουν και νέα προβλήματα με θραύσεις υδρομέτρων και αγωγών.

Επίσης, εφόσον υπάρξει βελτίωση του καιρού, συνιστάται να ελέγξουν εκ νέου τις εσωτερικές εγκαταστάσεις τους, καθώς μόνο με την ύφεση των καιρικών φαινομένων θα αναδειχθούν τα προβλήματα στην πραγματική τους έκταση, οπότε και η συνεργασία των πολιτών θα είναι και τότε πολύτιμη (τηλ. επικοινωνίας, 2310 966.600).

επιστροφή στην κορυφή
  • 1
  • 2
  • 3
Prev Next

Seleo.gr All Rights Reserved. Hosted by Hostdog - Φιλοξενία ιστοσελίδων